  • 1. Data: 2004-09-17 14:48:28
    Temat: NIP UE
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Witam!
    Czy jeśli moja firma chciałaby sprzedawać do UE jako sprzedaż wysyłkowa, czy
    musiałbym zdobyć NIP UE? Bym wysyłał towary tylko osobom nie prowadzącym DG.
    Mm zwolnienie podmiotowe z VAT.

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 2. Data: 2004-09-24 13:39:38
    Temat: Re: NIP UE
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Julek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > musiałbym zdobyć NIP UE? Bym wysyłał towary tylko osobom nie prowadzącym

    nie. nie jest to konieczne.
    sprzedaż wysyłkowa - określone limity euro, które po przekroczeniu
    zobowiązują podatnika do zarejerstowania się w tamtym kraju jako vatowiec.

    mysle ze tobie to nie grozi

    L.

  • 3. Data: 2004-09-24 14:37:41
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "L." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprzedaż wysyłkowa - określone limity euro, które po przekroczeniu
    > zobowiązują podatnika do zarejerstowania się w tamtym kraju jako vatowiec.

    Dzięki!

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski