  • 1. Data: 2004-09-17 14:49:28
    Temat: Jak przepisać mieszkanie...???
    Od: "Sebastian" <s...@w...pl>

    Witam,
    Może mi ktoś odpowiedzieć na następujące pytanie:
    Jak ojciec - właściciel mieszkania spółdzielczego może przepisać to mieszkanie
    jednemu z czworga dzieci - aby to dziecko uniknęło płacenia podatku. Dziecko
    jest zameldowane na pobyt stały w tym mieszkaniu. Wartość mieszkania to około
    80 tyś. zł w/g wyceny notarialnej.
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2004-09-17 22:43:40
    Temat: Re: Jak przepisać mieszkanie...???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Sep 2004, Sebastian wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ jest zameldowane na pobyt stały w tym mieszkaniu. Wartość mieszkania to około

    IMO - wartość jest bez znaczenia.
    Weź ustawę o podatku od spadków i darowizn (www.podatki.pl :))
    sprawdź gdzie napisali "110 metrów kwadratowych" :) i już
    będziesz miał koncept :)
    Rozumiem że dziecko JESZCZE NIE MA innego mieszkania i BĘDZIE
    MOGŁO mieszkać w ew. darowanym ustawowe bodaj 5 lat....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)