  • Data: 2006-11-20 20:46:13
    Temat: Re: NIP UE a usługi niematerialne
    Od: Adam <a...@i...sp.am.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Mylące na VAT-R/UE jest to pole z importem usług, nie doprecyzowali o co
    > biega a to
    > (chyba tylko) o ten Art. 28
    > Więc jakbym miał zaznaczać to właśnie je bym wybrał.
    Ja jak zaczynałem działalność złożyłem VAT-R/UE i zaznaczyłem te usługi
    kilka dni później doczytałem, że chodzi o usługi transportowe wyłącznie.

    Kilka dni później dostałem wezwanie do US i sie doczepili do VAT-UE ale
    nie do tych usług tylko tego, że wtedy napisałem, że chcę rozpocząć
    usługi wewnątrz wspólnotowe za 3 miesiące, a się okazało, że max
    14 dni od daty złożenia tak mi Pani z US powiedziała i mówi do mnie albo
    pan zmieni datę ;) (na wcześniejszą bo już ponad 20 dni minęło) albo
    wycofuję pan VAT-R/UE więc wycofałem (nie będę stwierdzał nieprawdy w
    dokumentach ;)