  • 1. Data: 2006-08-01 06:26:14
    Temat: [NTG] Mały ZUS, mniejsze uprawnienia?
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Witam,

    Płacę obniżony ZUS dla rozpoczynających działalność, a
    składkę zdrowotną w pełnej wysokości.
    Czy jeśli chodzi o bezpłatne świadczenia zdrowotne mam takie
    same uprawnienia jak Ci, którzy płacą normalny ZUS?
    Chodzi o to, czy jeśli nagle pogorszy się mój stan zdrowia
    to będę miał prawo do leczenia, zabiegów, operacji itd. takie
    samo jak wszyscy płacący pełny ZUS i składkę zdrowotną?

    Wiem, że pytanie jest trochę NTG ale nie znalazłem grupy
    na temat ZUS.:/

    Piotr B.

  • 2. Data: 2006-08-01 06:31:57
    Temat: Re: [NTG] Mały ZUS, mniejsze uprawnienia?
    Od: wombi <w...@n...pl>

    PiotrB. napisał(a):
> [...]
    > to będę miał prawo do leczenia, zabiegów, operacji itd. takie
    > samo jak wszyscy płacący pełny ZUS i składkę zdrowotną?

    Masz takie same uprawnienia.

  • 3. Data: 2006-08-01 08:05:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 1 sierpnia 2006 08:31
    (autor wombi
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <ean0b6$e33$1@mx1.internetia.pl>):

    > Masz takie same uprawnienia.

    Czyli masz prawo do umarcia bo nie ma cię kto znieczulić, a do operacji
    zatrudniona jest sprzątaczka.

    Ludzie, w Polsce obecnie tzw. bezpłatna służba zdrowia służy do wystawiania
    L4 w przypadku zagrypienia jesienią. Wszystko inne jest albo płatne albo
    lekarze już dawno wyjechali podkładać baseny chorym w UK.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 4. Data: 2006-08-01 16:22:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 01 Aug 2006 10:05:02 +0200, Tristan napisał(a):

    > L4

    ZUS ZLA, L4 nie funkcjonuje już od paru lat

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 5. Data: 2006-08-03 21:57:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 1 sierpnia 2006 18:22
    (autor Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <ia5o603pqc2z.l606fnwqwo7r$.dlg@40tude.net>):

    > ZUS ZLA,  L4 nie funkcjonuje już od paru lat

    Funkcjonuje, funkcjonuje.... Nie masz szans na wymuszenie ZLA.....

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 6. Data: 2006-09-28 06:40:28
    Od: "Dormika" <d...@x...wp.pl>

    A co jeśli chodzi o Fundusz Pracy?
    Po likwidacji DG z obniżonym ZUS kuroniówki (ś.p.) niet. Czy jestem w
    błędzie?
    Driv