    From: maup <k...@m...in.tarnow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Na moją niekorzyść?
    Date: Sun, 19 Jan 2003 23:53:39 +0100

    Maddy wrote:

    > Chyba nie zrozumiałes - fakt że księgę uważa sie za rzetelna w przypadku
    > błędu do 0,5% przychodu nie znaczy że nie ma zaległości podatkowej - to
    > nie jest machnięcie reką na podatek od tych 0,5%.

    Dobrze to rozumiem. Zaległość zaległością i płacić trzeba ale z drugiej
    strony masz margines błędu na złotówkowe pomyłki (patrz drugi problem
    jego wysokości Tristana A.)
    Świetnie sobie zdaję sprawę, że to nie jest sposób na ucieczkę od
    podatku i współczuję bezmyślności tych, którzy tak myślą (i robią).
    Natomiast (jeszcze teraz, jak ONO się wzięło za czynny żal itp.
    instrumenty ochrony tyłka podatnika) dobrze wiedzieć, że COŚ jeszcze
    mnie chroni.
    Inna sprawa, że dalej nie wiem, jak z VAT (bo przepis mówi o kpir) - co
    z tego, że tu mam dupochron jak w ewidencji nie?

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =