  • 11. Data: 2015-02-02 22:59:52
    Temat: Re: Narzędzie do wysłania 300 pitów 11 dla szkoły
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Nie wolno.

    Bo?

  • 12. Data: 2015-02-02 23:17:12
    Od: stejaz <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 23:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Bo?

    "Bo" minął 31.01

  • 13. Data: 2015-02-03 00:04:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.02.2015 o 23:17, stejaz pisze:
> [...]

    Bo jest ich >5.

    > "Bo" minął 31.01

    Raczej, bo minął 1 stycznia 2015 ;)

  • 14. Data: 2015-02-03 11:20:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-02 o 17:23, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nie jest upoważniony

    Trzeba mu napisać upoważnienie.

    i nie ma podpisu elektronicznego zapewne.

    Ale jeśli nadawcą jest szkoła, to podpis powinna mieć szkoła a nie
    student/wklepywacz, nicht war?

    --
    Pete

  • 15. Data: 2015-02-03 11:21:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    > On 2015-02-02, Pete <n...@n...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No błagam Cię.
    > 1/ Ktoś to musi nadzorować i trzeba temu komuś zapłacić

    Optymalizacja: zrezygnować ze studenta, nadzorca niech wklepuje na umowę
    o dzieło

    > 2/ Tak jak soft dla PKW?

    Jak to mówią, PKW dostała to, za co zapłaciła. Pytający też chce
    kombinować 'po kosztach'

    --
    Pete

  • 16. Data: 2015-02-03 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Bo jest ich >5.

    > Raczej, bo minął 1 stycznia 2015 ;)

    Ach, zapomniałem :)

  • 17. Data: 2015-02-03 12:27:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemysław,

    > szukam jakiegoś narzędzia dla szkoły do wysłania 300 pitów 11 jako
    > paczki, całości, bez dłubania i zabawy w wysyłanie każdego osobno.
    > QDeklaracje z QNT kosztują 1200zł i chciałbym coś tańszego.

    Przy zatrudnieniu 300 osób męczenie się bez zintegrowanego i
    wszystkomającego systemu płacowego jest zupełnie bez sensu. I kończy
    się właśnie takim dziadowaniem i kombinowaniem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2015-02-03 13:46:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.02.2015 o 11:20, Pete pisze:

    > Ale jeśli nadawcą jest szkoła, to podpis powinna mieć szkoła a nie
    > student/wklepywacz, nicht war?

    Nie, podpisu nie ma szkoła tylko ma osoba. Podpis jak to podpis, nie
    może być fałszowany. Udostępnianie podpisu osoby ze szkoły oraz pinu do
    niego nie jest zgodne z prawem ZTCW, a już z rozsądkiem na pewno.

  • 19. Data: 2015-02-03 13:48:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.02.2015 o 12:27, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Przy zatrudnieniu 300 osób męczenie się bez zintegrowanego i
    > wszystkomającego systemu płacowego jest zupełnie bez sensu. I kończy
    > się właśnie takim dziadowaniem i kombinowaniem.

    Właśnie sęk w tym, że oni nie są zatrudnieni, tylko jednorazowo
    otrzymali świadczenia socjalne w tej placówce. Nie wiem, nie pytaj
    dlaczego, nie znam się na świadczeniach socjalnych. W każdym razie jest
    tak, że normalnie jest <50 pracowników, a nagle 1 miesiąc w roku było
    ich 350, no ale muszą teraz dostać PIT-11

  • 20. Data: 2015-02-03 14:16:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-03 o 13:46, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nie, podpisu nie ma szkoła tylko ma osoba. Podpis jak to podpis, nie
    > może być fałszowany. Udostępnianie podpisu osoby ze szkoły oraz pinu do
    > niego nie jest zgodne z prawem ZTCW, a już z rozsądkiem na pewno.

    OMG!
    Szkoła = pracownik szkoły.
    Skoro nie chcesz udostępnić podpisu, to pozostaje wyrobienie podpisu
    kwal. co podroży całą operację o jakieś min. 150PLN.
    Ale nie wiem, czy PIT podpisany przez osobę z zewnątrz będzie ważny.

    --
    Pete