  • Data: 2008-11-13 11:59:52
    Temat: Re: Nazwa DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Nov 2008, Tristan wrote:

    > (autor L
    >
    > No wiesz, ale cukiernia to nie musi mieć marki... Cukierni jak psów.

    Jakby Ci to grzecznie powiedzieć... "ale nie wszędzie jednakowo smakuje" :P

    > Chyba Pudliszki. Roleski? pierwsze słyszę.

    Tia.
    To sobie raz kup porządną musztardę.
    Nie, NIE żartuję.
    Aczkolwiek istnieje nieco tańszych całkiem jadalnych musztard innych
    producentów, to kupująć "byle co" często trafia się na... byle co.
    U Roleskiego wpadki dotąd nie stwierdziłem, zawsze "perfect".

    > Jakieś mało znane przykłady

    Uwierz że ja np. doskonale wiem co to takiego hasło "Roleski".
    Nie z czytania, z jedzenia ;)

    > dajesz. Tego Bliklego też pierwsze wyguglałem dzisiaj.

    Marudzisz. Ale chyba w tym przypadku sporo jest marketingu, to
    prawda.
    AFAIR to oni (Blikle) kiedy pierwsze ekspresy (Górnik) zaczęły jeździć
    magistralą węglową to transportowali nimi ciastka również na Śląsk
    (jak się mylę i był to inny cukiernik to proszę o sprostowanie).

    pzdr, Gotfryd