  • Data: 2008-11-13 12:08:34
    Temat: Re: Nazwa DG
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 13:02
    (autor L
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gfh51s$iu1$1@news.onet.pl>):

    > Wielkie koncerny światowe przytoczył mvoicem
    > Musisz młody być :-)

    A co, za niemca były znane powszechnie? Bo faktycznie tych czasów nie
    pamiętam. Moja pamięć sięga Gierka :D

    > Podam Ci kilka nazw spółek akcyjnych z początku alfabetycznej listy GPW
    > ABMSOLID
    > AB
    > ACTION
    > ADVANCED DISTRIBUTION SOLUTIONS
    > AMBRA
    > AMPLI
    > ARCUS
    > ARTERIA
    > ATLANTIS
    > itd
    > Słyszałeś o nich ?

    Atlantis to chyba jakieś majtki produkuje? AB to kiedyś jakaś hurtownia
    złomu pecetowego była, podobnie Acion. Ale AB potem znikło mi z oczu, a
    Action się chyba przerzucił na spożywkę.

    > O jakich jeszcze nie słyszałeś z tej listy?:

    No bez przesady, nie będę przeglądał listy firm.
    --
    Tristan