eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy › Re: Nie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy
  • Data: 2004-05-15 14:35:18
    Temat: Re: Nie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy
    Od: "latet" <l...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...ale właśnie skoro NIE chodzi o EST, to NIE ma związku z ST !

    Nie twierdze, ze ma.

    > Chyba jednak nie bardzo. Ja to się przyznaję, że odnosiłem się
    > do problemu "czy wpisać do EW czy EST" - ale czy wpisać CAŁY
    > KOMPUTER !

    A ja pisalem o czesciach, lub innym sprzecie, ktory moze isc
    po prostu w koszty i nie kosztuje nawet 2000 zł,
    ale trzeba uwazac na te 1500, aby sie nie wpadkowac w EW.

    > I argumentem za wpisaniem do EST było uniknięcie *możliwości*
    > przyszłych komplikacji w razie "ulepszania" :)
    > Dla problemu "ulepszenie czy w koszt" granicą jest 3500 zł !

    Jasne. 3500 zł na poszczegolną, kupowana osobno czesc.
    Nie wierze w zadne roczne sumowanie sie kupowanych czesci :-)

    Latet