  • 1. Data: 2007-03-16 08:30:01
    Temat: Nie podlega czy zwolniony?
    Od: SP1QXL <s...@s...pl>

    Prowadzę dz. gosp. i nie jestem jeszcze VATowcą :) Zakupiłem sobie
    program do wystawiania Rachunków. W programie mozna wystawiać zarówno FV
    jak i rachunki, i w związku z tym jest pozycja przy dodawaniu towarów
    oznaczona VAT, w moim przypadku co powinienem wybrać:

    NP - Nie podlega

    czy

    zw. - zwolniony?

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 2. Data: 2007-03-16 08:35:32
    Temat: Re: Nie podlega czy zwolniony?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2007 09:30:01 +0100, SP1QXL napisał(a):

> [...]
    > jak i rachunki, i w związku z tym jest pozycja przy dodawaniu towarów
    > oznaczona VAT, w moim przypadku co powinienem wybrać:

    Ten wybór powinien byc tylko w wypadku wystawiania faktur VAT, a nie
    rachunków.

  • 3. Data: 2007-03-16 08:46:42
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Ten wybór powinien byc tylko w wypadku wystawiania faktur VAT, a nie
    > rachunków.

    Rachunek to nic innego jak Faktura Vat od podatnika zwolnionego podmiotowo.
    Czyli - zwolniony.

  • 4. Data: 2007-03-16 08:49:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Rachunek to nic innego jak Faktura Vat od podatnika zwolnionego
    > podmiotowo.
    > Czyli - zwolniony.

    To raczej cos innego :)
    Ale zgadzam sie, ze w programie magazynowym nalezy wybrac opcje zw.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-03-16 09:13:31
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>