    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 29 Apr 2013 08:02:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Nie wysłałem deklaracji z 2011... - co mnie czeka?
    From: Rowerex <r...@o...pl>

    r.googlegroups.com>:

    > Ależ jest taka weryfikacja dwa skróty na UPO oraz NIPy

    Masz na myśli coś co się nazywa "WERYFIKACJA STATUSU WYSŁANEGO
    DOKUMENTU ELEKTRONICZNEGO"? O tym właśnie pisałem - to nie jest
    porównanie ze źródłem danych jakie mam u siebie, tylko sprawdzenie
    tego, czy to co doszło jest godne z tym co mam u siebie, czyli ze
    źródłem danych.

    > W zasadzie więcej

    O ile więcej? Weryfikowana jest poprawność xml zgodnie ze schematem,
    czy pola są wypełnione, czy kupy się wszystko trzyma, czy NIP ma dobry
    format, czy dane identyfikacyjne są zgodne itp.

    Załóżmy że padnie mi dysk albo inna awarię i nie będę miał
    elektronicznego oryginału mojego formularza, co najwyżej będę miał
    wydruk. Jak mogę zweryfikować, że to co poszło do US jest zgodne z
    moim wydrukiem jeśli nie mam dostępu do podglądu danych jakie doszły
    na serwery US?

    Chyba że masz na myśli inną weryfikację, a ja o czymś nie wiem.

    > Taaak?

    Zgodność danych z formatem nie jest zgodnością danych.

    > No to skróty i NIPy na UP bedą dla wysłanego formularza a nie dla formularza
    > niewysłanego

    > A jeżeli wydrukujesz (przez przypadek) z innymi danymi, i zaniesiesz albo
    > wyślesz smailem, to co US dostanie?

    Dyskutujemy o wieku XXI a nie o średniowieczu :)

    Pozdr-
    -Rowerex