    From: <5...@3...180010.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nie wysłałem deklaracji z 2011... - co mnie czeka?
    Date: Mon, 29 Apr 2013 18:00:10 +0200

    Rowerex w
    <news:e395a1b7-ac19-4863-9f2f-49b693bd0492@s4g2000vb

    r.googlegroups.com>:

    > Masz na myśli coś co się nazywa "WERYFIKACJA STATUSU WYSŁANEGO
    > DOKUMENTU ELEKTRONICZNEGO"?

    Przecież wyraźnie napisałem UPO, widziałeś kiedykolwiek taki twór?

    > O ile więcej? Weryfikowana jest poprawność xml zgodnie ze schematem,
    > czy pola są wypełnione, czy kupy się wszystko trzyma, czy NIP ma dobry
    > format, czy dane identyfikacyjne są zgodne itp.

    czy to co zostało wysłane zostało dostarczone. Bo z tym masz główny
    problem...

    > Załóżmy że padnie mi dysk albo inna awarię i nie będę miał
    > elektronicznego oryginału mojego formularza, co najwyżej będę miał
    > wydruk.

    Drukuj formularz po wysłaniu i odebraniu UPO, dodatkowo będzie nr
    referencyjny na wydruku

    > Jak mogę zweryfikować, że to co poszło do US jest zgodne z
    > moim wydrukiem jeśli nie mam dostępu do podglądu danych jakie doszły
    > na serwery US?

    Tak samo jak robiłeś to gdy nie było wysyłki przez net tylko per pedes albo
    via trąbka.
    Z ta drobną różnicą, że interfejs po stronie US oczami odbierał a palcami
    wklepywał...

    > Zgodność danych z formatem nie jest zgodnością danych.

    I to jest UPO, czy status?

    > Dyskutujemy o wieku XXI a nie o średniowieczu :)

    Czyli troll...

    Chcesz mieć możliwość sprawdzenia w US, czy to co wysłałeś zgadza sie z tym
    co wydawało ci się że wysłałeś, bo po tym jak wysłałeś, a nie wiesz co
    wysłałeś, i zanim wydrukowałeś padł ci dysk (zarówno w średniowieczu jak i
    dzisiaj pożary nie były/są rzadkością).

    Dlaczego nie sprawdziłeś co zamierzasz wysłać zanim wysłałeś -- pytanie jest
    uniwersalne niezależnie od wieku...

    --
    'Tom N'