  • Data: 2023-09-23 17:11:22
    Temat: Re: Nie zaokraglili mnie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Friday, September 22, 2023, 9:39:45 PM, you wrote:

    > Nie rozróżniam metod logowania.
    > Nie wiem, czy jak się człowiek loguje poprzez bank to jest to profil
    > zaufany czy coś innego.

    Coś innego.

    > Nie mam też praktycznego doświadczenia - do ZUSu zalogowałem się
    > pierwszy i ostatni raz w ostatnich dniach grudnia ubiegłego roku i nie
    > pamiętam jak to było.

    Ale używając profilu zaufanego logujesz się do ZUSu, do mObywatela, do
    IKP itd.

    > Z tego co mi mówił brat to wariatkowo polega na tym, że jak się do banku
    > zalogujesz to jesteś i sobie możesz tam róże rzeczy robić, a tu to zanim
    > dojdziesz do tego co chcesz to kilka razy przechodzisz przez proces
    > logowania. Ale to mówię nie z własnego doświadczenia.

    Dziwne...

    > Z własnego doświadczenia - we wrześniu rok temu żona zgłaszała DG -
    > praktycznie razem jakoś to robiliśmy i o ile pamiętam to w tym CEiDG
    > chcąc tylko zgłosić DG to jak chyba trzeci raz chciał id klienta i hasło
    > to mnie już szlag trafiał na zasadzie 'co za idiota to pisał'.

    Może sesja się kończyła?

    > By the way - mam teraz inny, podobny powód do 'wściekania się'.
    > Rynek nas zmusza do rezygnacji z naszego, doskonałego standardu
    > komunikacji po RS485 i wdrożenia kilka lat temu opublikowanej normy (jak
    > norma się pojawiła to zamawiający ją wpisują w wymagania).
    > No i moje zdanie: "co za idioci pisali tę normę!" - cofamy się jakieś
    > 20..30 lat.

    Chcesz pogadać o normach wymaganych przy konstrukcji układów zasilania?

    > Zgodnie z normą to najbardziej oczywistych potrzeb zrobić 'nie da się'.
    > Do tego szacuję wymuszony wzrost poboru prądu na wysyłanie nikomu nie
    > potrzebnych ramek na nawet 600 razy. Jak to się przemnoży przez miliony
    > chodzących bez przerwy instalacji na świecie to nie dość, że idioci to
    > jeszcze mający naszą Planetę głęboko....

    Nie przesadzasz aby? Mamy epokę światłowodów i komunikacji
    bezprzewodowej. Wiesz ile CO2 kosztuje wyprodukowanie miedzianego
    przewodu na te Twoje stare RS485? :P

    --
    Best regards,
    RoMan