  • Data: 2004-02-26 06:02:01
    Temat: Re: Niech mnie ktos wreszcie dobije - TPSA raz jeszcze
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek Bartnik" <m...@b...polbox.com> wrote
    > Sprawa jest jeszcze bardziej zagmatwana :-) Oni zawarli umowę ze mną
    > (firma), a przysłali rachunek na osobę prywatną, która była wcześniej
    > właścicielką linii :-)

    Zaraz, zaraz.... bo teraz to juz nie jestem pewien...
    Czy wlascicielem linie jest inna osoba niz ta ktora zawierala umowe?
    Znaczy telefon na X, a umowa na Neo na firme Y?
    Bo z tego co mi sie wydaje to neo jest podusluga i nie moze byc wystawione
    na kogos innego. Placi wlasciciel lini...

    Pozdrawiam,
    Janusz