  • 1. Data: 2004-02-24 07:56:28
    Temat: Niech mnie ktos wreszcie dobije - TPSA raz jeszcze
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Witam!

    Już nie mogę! Powoli tracę siły i niedługo nie dam rady wystukiwać 9393
    na telefonie. Pod koniec stycznia dostałem fakturę za modem do
    neostrady, ale na osobę prywatną, a nie na firmę, chociaż umowę
    zawierałem na firmę. Złożyłem reklamację, powiedziano mi, że przyślą
    poprawną fakturę. Dzisiaj zadzwoniłem i dowiedziałem się, że nie przyślą
    i powinienem to skorygować notą korygującą - "zapewniam pana, że Urząd
    Skarbowy honoruje takie noty". Na grupie wyczytałem, że notą można
    skorygować błędy w adresie, czy inne literówki, a nie zmienić totalnie
    nabywcę (no powiedzmy, że adres został by ten sam). Błagam! Dajcie mi
    adres gdzie ta Błękitna Linia się mieści, a jednym samobójczym atakiem
    rozwiążę problem.

    PS. To można tak skorygować, czy nie i co robić dalej??

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /

  • 2. Data: 2004-02-24 08:46:34
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    > Błagam! Dajcie mi
    > adres gdzie ta Błękitna Linia się mieści, a jednym samobójczym atakiem
    > rozwiążę problem.

    ul. Sw. Barbary 2 w Warszawie

    Pozdrawiam
    parrot

  • 3. Data: 2004-02-24 08:49:55
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 24 Feb 2004 08:56:28 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Maciek Bartnik
    napisał(a):

> [...]
    > rozwiążę problem.
    >
    > PS. To można tak skorygować, czy nie i co robić dalej??

    Na fakturze za telefon jest adres infolinii ( przynajmniej na moich ).
    --
    Mieczysław
    -

  • 4. Data: 2004-02-24 10:51:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Feb 2004, Maciek Bartnik wrote:

    >+ Witam!
    >+
    >+ Już nie mogę! Powoli tracę siły i niedługo nie dam rady wystukiwać 9393
    >+ na telefonie.

    Nie pomogę.
    Mogę tylko polecić celem wyjaśnienia:
    http://www.zw.com.pl/apps/a/tekst.jsp?place=zw2_List
    News1&news_cat_id=9&news_id=32788

    Wygląda na to ża na nic poniżej pozwu sądowego nikt poza operatorem
    "w 4 minuty pozbyć się klienta" nie zareaguje :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-02-24 10:51:56
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Bartnik" <m...@b...polbox.com> napisał w
    wiadomości news:c1f088$ibi$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > rozwiążę problem.
    >
    > PS. To można tak skorygować, czy nie i co robić dalej??
    Gdzies czytalem ostatnio, ze najlepiej dziala ...opr... reklamacja na
    pismie, potem (po 14) dniach kolejny ...opr... I oczywiscie zapisywanie
    nazwisk osob z blekitnej... Generalnie same telefony nic nie zalatwiaja...

    Pozdrawiam
    LG

  • 6. Data: 2004-02-24 21:20:42
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Dnia 2004-02-24 09:49, Użytkownik Mieczyslaw napisał:
    > Na fakturze za telefon jest adres infolinii ( przynajmniej na moich ).
    Błękitna Linia? Jakoś nie mam ochoty kolejny raz tam dzwonić.

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /

  • 7. Data: 2004-02-24 21:22:22
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Dnia 2004-02-24 09:46, Użytkownik parrot napisał:
    > ul. Sw. Barbary 2 w Warszawie
    Dzięki. Byłem tam dzisiaj. Półtorej godziny w plecy, a jedyne co udało
    im się poprawić to błędny kod pocztowy w adresie, chociaż Błękitan Linia
    twierdziła, że to już zostało poprawione.

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /

  • 8. Data: 2004-02-24 21:24:04
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Dnia 2004-02-24 11:51, Użytkownik Łukasz Góralczyk napisał:
    > Gdzies czytalem ostatnio, ze najlepiej dziala ...opr... reklamacja na
    > pismie, potem (po 14) dniach kolejny ...opr... I oczywiscie zapisywanie
    > nazwisk osob z blekitnej... Generalnie same telefony nic nie zalatwiaja...
    Opier... nie działa, już próbowałem, ale dzięki za dobre chęci :-)

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /

  • 9. Data: 2004-02-24 21:26:19
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Dnia 2004-02-24 11:51, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > Nie pomogę.
    > Mogę tylko polecić celem wyjaśnienia:
    > http://www.zw.com.pl/apps/a/tekst.jsp?place=zw2_List
    News1&news_cat_id=9&news_id=32788
    Dzięki - to wiele wyjaśnia, pytanie tylko: co ta firma jeszcze robi na
    rynku????
    > Wygląda na to ża na nic poniżej pozwu sądowego nikt poza operatorem
    > "w 4 minuty pozbyć się klienta" nie zareaguje :(
    Tylko czy ja chcę się bawić w pozwy dla 400zł? Ja tylko chciałem mieć
    firmowy telefon i internet :-(

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /

  • 10. Data: 2004-02-24 22:08:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciek,

    Tuesday, February 24, 2004, 10:26:19 PM, you wrote:

    [...]

    > Tylko czy ja chcę się bawić w pozwy dla 400zł? Ja tylko chciałem mieć
    > firmowy telefon i internet :-(

    Jeśli wezwałeś ich _na_ _piśmie_ do skorygowania błędnie wystawionej
    faktury i oni odmówili, to - ja na Twoim miejscu tak bym zrobił -
    powinieneś teraz wysmarować pismo do właściwej izby skarbowej ze
    skargą na odmowę wystawienia poprawnej faktury... Do wiadomości
    T(ego)PSA.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl