    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niech szlag trafi Płatnika
    Date: Mon, 31 Jan 2005 23:00:34 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Ten program to ma być przyjazny też dla
    > użytkownika, który *przewala* jednego,
    > góra trzech ubezpieczonych raz w miesiącu.

    Sory ale tu ci chyba racji nie przyznam. Z reguły programy są robione raczej
    dla tych co dużo płacą (czyli w przyp. płatnika maja wielu ubezpieczonych) -
    taki klient jest bardziej rentowny.
    > Do tego to on się raczej nie nadaje.
    Nadawać to się nadaje.
    > Program jest tak nieintuicyjny, że
    Zgadzam się.
    > dopiero przepchnięcie przez niego
    > kilkuset dokumentów pozwala nabrać nawyków,

    też się zgadzam. A 3 ubezpieczonych to robota na parę minut raz w
    miesiącu -więc do następnego zapomnisz co robiłeś :-)
    www.platnik.fork.pl
    > Sądząc po Twoich doświadczeniach
    > to ja dopiero w około 2100 roku
    > powiem, że ten program bardziej
    > pomaga niż przeszkadza.
    Zapraszam do mnie. Na miesiąc. Będziesz go miał w małym paluszku. A sny
    jakie ciekawe. Ci co się podjęli tego miesiąca snili codziennie o RCA i
    zwua.
    > Na razie jest odwrotnie.
    To jest ból małej ilości dokumentów :-)
    Ale pocieszę cię. Widziałem kilka razy płatnika robionego dla ponad 3 tys.
    osób.
    Jeszcze na wersji bez możliwości pracy wielostanowiskowej.
    To jest dopiero jazda. I jednak wolałbym mieć tych 3 i niechby mi ten
    program przeszkadzał.

    PawełJ