  • 1. Data: 2007-12-16 18:36:34
    Temat: Niewykazana strata w pit38
    Od: "itka" <d...@i...pl>

    W 2004 miałam zysk i,dostałam z biura pit 8c wypełniłam pit 38 i wysłałam do
    skarbowego płacąc należny podatek.
    W 2005 i 2006 miałam strate i też dostałam pity 8c,ale nie wysłałam do
    skarbowego pitów38 ani za 2005 ani za 2006 o stracie.
    Bo myslałam ze nie trzeba posiadając pity 8c ze stratą.
    W 2007 mam zysk i dowiedziałam sie ze należało składać pit38 ze stratą.
    Jak myslicie czy moge te straty za 2005 i 2006 odliczyć w 2007 czy nie?
    Proszę o jakas rade.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-16 19:03:59
    Temat: Re: Niewykazana strata w pit38
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    itka <d...@i...pl> wrote:

    > Jak myslicie czy moge te straty za 2005 i 2006 odliczy? w 2007 czy nie?

    Mozesz zlozyc zalegle pit-38 za poprzednie lata oraz czynny zal (poszukaj
    w googlach co to), i wtedy wliczysz straty.

    a.