    From: "pawel J" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niezłożona deklaracja ZUS - co grozi
    Date: Mon, 17 Feb 2003 19:21:36 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > nie zostały złożone. W tej sytuacji oddział będzie zobowiązany do
    > zastosowania odpowiednich środków prawnych".
    > Co to są te "odpowiednie środki prawne", co mi grozi i jak z tego wybrnąć.
    ZUS ma standardową karę 5000 zł. No ale jak masz dwa etaty to sobie
    poradzisz :-)

    A tak serio, to zgłoś się do ZUS jak najszyciej. Nawet kontakt telefoniczny
    to już jakaś reakcja z twojej strony.
    Przygotuj sobie te dokumenty, które były złożone - powinieneś mieć
    potwierdzoną kopię. I jak wiesz których nie masz to sobie wypełnij i od razu
    weź ze sobą do ZUS. Myślę, że nikt cię nie ukara finansowo. Przynajmniej
    osobiście takiego przypadku jeszcze nie znam.
    Najważniejsze, że kasę przesłałeś.