    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niezłożona deklaracja ZUS - co grozi
    Date: Mon, 17 Feb 2003 19:40:02 +0100
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-1320.jgora.dialog.net.pl

    > ZUS ma standardową karę 5000 zł. No ale jak masz dwa etaty to sobie
    > poradzisz :-)
    >
    > A tak serio, to zgłoś się do ZUS jak najszyciej. Nawet kontakt
    telefoniczny
    > to już jakaś reakcja z twojej strony.
    > Przygotuj sobie te dokumenty, które były złożone - powinieneś mieć
    > potwierdzoną kopię. I jak wiesz których nie masz to sobie wypełnij i od
    razu
    > weź ze sobą do ZUS. Myślę, że nikt cię nie ukara finansowo. Przynajmniej
    > osobiście takiego przypadku jeszcze nie znam.
    > Najważniejsze, że kasę przesłałeś.

    No i tu się z Pawłem zgodzę.
    Mogą ale nie karzą......... to byłaby paranoja, żeby w takim rozpierdaku,
    jakim jest ZUS ze swoim systemem informatycznym jeszcze karał ludzi.
    Nie pamiętam dokładnie ......... ale był czas, że nie było potrzeby
    potwierdzać kopii deklaracji i durne ludzie nie potwierdzali więc później
    tłumaczyli się , że złożyli ale z powalonym ZUSie zginęło ..........
    Teraz przynajmniej powiedzą Ci jakich deklaracji nie masz złożonych .......
    chyba, że tyczy to roku 1999, to wtedy nie zawsze, bo ten rok to cały czas
    robią i poprawiają i kserują dokumenty pobrane od płatników.

    pozdrawiam
    fart