  • Data: 2003-02-01 21:00:46
    Temat: Re: Nowy Płatnik
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b1haif$pie$1@news.onet.pl...

    > Mam pod "opieką" ponad 70 komp. na ktorych jest zainstalowany płatnik. Nigdy
    > nie miałem żadnych problemów z odinsatlowaniem.

    Wiadomo, fachowiec :)

    > Jedyną sytuacją kiedy nie ma płatnika w dodaj.usuń programy jest sytuacja,
    > kiedy ktoś nie odinstalował starszej wersji a nową wgrał w inne miejsce.
    > wtedy w dodaj/usuń programy jest tylko jeden raz płatnik i jak sie go
    > odinstaluje to nadal zostaje ten nowszy.

    BTW to na skutek instalacji PPE i dwóch upgrejdów PPE (bez odinstalowywania
    poprzednika) mam w dodaj/usuń trzy razy Płatnik-Przekaz
    Elektroniczny ... i za cholerę nie wiadomo która do czego i wreśzcie po co aż trzy

    > Inną sprawą jest, jeżeli nawet po usunięciu przez dodaj /usuń programy
    > zainstaluje się płatnika w pełnej a nie standardowej wersji to dane polecą a
    > zostaną tylko dwa katalogi z przykładowymi danymi.

    I ja znając sama procedurę dodaj/usuń takich sytacji własnie się obawiam. I nadal
    twierdzę że w sytuacji kiedy na stronie ZUSu jest
    tyle opcji szkoleniowych na temat obsługi płatnika dobrze by było aby opcja
    odinstalowania byla dostępna od razu w menu podręcznym,
    wraz z ikonka Platnik i Pomoc do programu płatnika.

    > tak było kiedyś, ostatnio
    > nie sprawdzałem.

    Ja też wolę nie sprawdzać :) ... mimo że przed nową instalką robię dwie kopie
    zasobów.

    Sark