  • Data: 2003-02-02 11:51:52
    Temat: Re: Nowy Płatnik
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy aby na pewno jest to bubel? - chodzi mi o sam w sobie
    program,pomijając
    > sprawy reformy.

    Pawle ...... jest kilkanaście tysięcy podatników na kartę podatkową,
    płatników zatrudniających pracowników, w ilości powyżej 5 szt. bodaj, i
    rozpliczających się samodzielnie. Po 1 marca będą musieli uruchomić program
    Płatnik i wyliczyć składki.
    Pawle czy ten głupawo zrobiony program wyliczy Ci podstawę na ubezpieczenie
    chorobowe?????
    Kurna nieeeeeeeeee.
    masz mu podać podstawę a on wspaniałomyślnie wyliczy 8 %.
    Czy to nie debilizm?
    mogę wypisać tutaj co najmniej 50 PODSTAWOWYCH BUBLI istniejących w
    programie Płatnik, o ktorych nota bene i ZUS i Prokom wie.
    Sam osobiście im te uwagi przekazywałem.
    Odpowiedz jest następująca:
    Prokom - my robimy to, co nam ZUS zleci i za to dostajemy pieniądze.
    Wszelkie uwagi do ZUS proszę.
    ZUS - twórcą programu jest firma Prokom i tam proszę kierować uwagi.
    Błędne koło. Ale chyba komuś o to chodzi.
    Program wg mnie powinien umożliwić również samodzielne wylicznie skłądek,
    bez udziału drogich programów księgowych. Niektórym programy księgowe są
    niepotrzebne.
    Nie wspomnę o tym że z takiego głupawego programu powinienem wydrukować w
    oparciu o ego dane takie druki do ZUS jak Z3, Z3a i inne. Ludzie a moge ja
    mam nasrane w głowie ....... mając takie wymogi?
    przepraszam za slowo głowie ........ mnie nosi jak poruszam temat
    oprogramowania dla nas za moje pieniądze.
    wiem jednak, że jeśli nie bedziemy krzyczeć i walczyć o swoje jak górnicy,
    hutnicy, taksówkarze to załatwią nas jak pracowników dawnych PGR.

    pozdrawiam
    fart