  • 1. Data: 2006-04-03 07:09:51
    Temat: Nowy Płatnik, ściągnij szybciej... za free.
    Od: Marcin <k...@g...pl>

    Ponieważ pojawiła się nowa wersja Płatnika 6.04.001, a ściąganie pliku
    90MB z strony ZUSu jest koszmarem, postanowiłem udostępnić Wam,
    grupowiczom plik na własnym serwerze. ( plik jest bezposrednio sciagniety
    z strony ZUSu, wiec nie powinno byc wirusow ;) )

    http://e-serwer.pl/Platnik_6.04.001_full.exe

    Nie gwarantuję jak długo będzie tam dostępny plik ( mysle ze do konca dnia
    ), wszystko zależy od obciązenia łącza, jak będzie duże to trafi plik na
    FTP z trochę okrojonym pasmem, ale napewno szybszym niz co oferuje lacze
    ZUSowskie.

    Transfery powinny być dobre, mysle ze 200-300KB/s

  • 2. Data: 2006-04-03 09:21:38
    Temat: Re: Nowy Płatnik, ściągnij szybciej... za free.
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co>

> [...]
    > grupowiczom plik na własnym serwerze. ( plik jest bezposrednio sciagniety
    > z strony ZUSu, wiec nie powinno byc wirusow ;) )
    Jak jesteś taki wspaniałomyślny to może jest wersję light?
    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2006-04-03 10:08:19
    Od: Marcin <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 03 Apr 2006 11:21:38 +0200, pisarczyk <q...@q...co> napisał:

    > Jak jesteś taki wspaniałomyślny to może jest wersję light?

    Nie ma sprawy, tylko sie sciagnie ;) a moze to trwac i godzine. Wrzuce
    link jak bedzie.

  • 4. Data: 2006-04-03 11:46:45
    Od: Marcin <k...@g...pl>

    http://e-serwer.pl/Platnik_6.04.001_full.exe 90MB

    http://e-serwer.pl/Platnik_6.04.001_light.exe 21MB

  • 5. Data: 2006-04-03 12:56:29
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    > Transfery powinny być dobre, mysle ze 200-300KB/s

    U mnie ~28kB/s i w stosunku do zusowskeigo serwera nie ma porównaia. Jedno
    pytanko tylko czy ściagałeś plik w całości czy też za pomocą programu
    wspomagającego np. FlashGet który ściga plik w kilku częściach i potem łaczy w
    całość ??. Pytam bo ponoć latnik, ze wzlędu na zabezpieczenia przed zmainami
    tego "nie lubi".

  • 6. Data: 2006-04-03 13:27:07
    Od: Marcin <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 03 Apr 2006 14:56:29 +0200, Jarek <j...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > łaczy w
    > całość ??. Pytam bo ponoć latnik, ze wzlędu na zabezpieczenia przed

    W przypadku pliku duzego bylo to sciagane wget bezposrednio na serwer,
    jako całosc. A mały to flashget i dopiero wrzucony na serwer.

  • 7. Data: 2006-04-03 16:28:21
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Jarek"

    > całość ??. Pytam bo ponoć latnik, ze wzlędu na zabezpieczenia przed
    > zmainami
    > tego "nie lubi".

    to jakas nowosc:-)
    albo brak znajomosci dzialania takiego programu:-)

    ania ----------------------------
    www.aem.pl GG: 1145538
    143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

  • 8. Data: 2006-04-04 06:08:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Apr 2006, Jarek wrote:

    > FlashGet który ściga plik w kilku częściach i potem łaczy w
    > całość ??. Pytam bo ponoć latnik, ze wzlędu na zabezpieczenia przed zmainami
    > tego "nie lubi".

    Ale problem "ze względu na zabezpieczenia" sprowadza się albo do
    ściągania z kilku serwerów zawierających RÓZNE zbiory (pod tą samą
    nazwą) albo do... słabych zabezpieczeń FTP przed przekłamaniami.
    Nie wierzcie w to że IP zawsze jest bezbłędne, że po światłowodzie,
    że ethernet ma własne sumy itp. - a samo FTP ma bodaj tylko 8-bit
    sumy kontrolne. Jeśli na łączu *gdzieś* są błędy to już zbiory
    o megabajtowych rozmiarach powinny być przekłamane. I bywają.
    Sumy kontrolne dołączane luzem na niektórych serwerach wcale
    nie są przerostem formy nad treścią :)
    Albo FTP dwa razy i FC /B ....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 9. Data: 2006-04-04 15:49:14
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    > to jakas nowosc:-)

    Nie taka znowu nowość, nie tak znowu dawno na stronach zusu, przy ściaganiu
    nowych wersji płatnika, było zawsze info aby unikać (nie zalecali) stosowania
    akceleratorów ściągania plików ... bo mogą wystąpic problmy przy instalce
    programu

    > albo brak znajomosci dzialania takiego programu:-)

    hmm ... wystarczajcą znajomość chyba mam i dobroczynne skutki raczej znam i jak
    sie da to dzielę ściąganie plików na max części ale zawsze wtedy korzystam ze
    sprawdzania sumy kontrolnej ... md5sum

  • 10. Data: 2006-04-04 19:50:39
    Od: Marcin <k...@g...pl>

    napisał:

    > postanowiłem udostępnić Wam, grupowiczom plik na własnym serwerze.
    > ( plik jest bezposrednio sciagniety z strony ZUSu, wiec nie powinno byc
    > wirusow ;) )

    Koniec sciagania, pliki zostaja usuniete.