  • Data: 2007-08-25 19:42:05
    Temat: Re: [OFF-TOPIC] Sprzedam znaczki skarbowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 25 Aug 2007, t...@o...pl wrote:

    > To ustalmy najpierw czym jest świstek który drukujemy sobie w domu
    > ze strony internetowej czy pdfa

    IMHO - "egzemplarzem".

    > - bo jeśli to jest oryginał,

    Jeśli oryginał jest treścią elektroniczną, to jej utrwalenia
    realizowane są w wyniku czynności nazywanej "powielaniem".

    > to ja
    > już mam oddech śmierci na karku, za niszczenie oryginałów którymi nie mam
    > prawa wyłącznie rozporządzać :)

    A jakie to konkretnie przepisy zabraniają powielania treści, która:
    - nie stanowi zmaterializowanej WNiP (po polsku: na przykład weksel)
    - nie jest chroniona prawem autorskim (mam nadzieję nie chcesz powiedzieć,
    że wydruk przelewu stanowi "przejaw indywidualnej działalności
    twórczej", hę?)
    - nie jest chroniona przepisami o własności przemysłowej
    - nie jest chroniona przepisami o bazach danych
    -...i nie jest chroniona żadnym innym przepisem?

    Zauważ, że wielokroś dyskutowaliśmy to samo w odniesieniu do faktur:
    zmiana przepisów tak, aby obejmowały wydruk EGZEMPLARZY faktury,
    zamiast tych dziwolągów które są dziś.

    pzdr, Gotfryd