  • Data: 2006-12-14 18:56:18
    Temat: Re: [OT] 0% VAT na paragonie
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Nie macie prawa stosować stawki 0% dla usługi przesyłki
    > pocztowej. Takie prawo ma tylko PPUP Poczta Polska.

    ??
    A na jakiej podstawie?

    Uczepię się tego szczegółu - ale istotnego. Bo wg mojej wiedzy poczta
    korzysta nie ze stawki 0% na swoje usługi a ze zwolnienia z VAT (załącznik
    nr 4 do ustawy o VAT). A czym sie rózni 0% od zw. to zapewne wiesz. Tego
    nie wiedzieli tylko sejmowe osły gdy kiedyś zwalniali z VATu internet :)