  • Data: 2011-03-30 20:25:52
    Temat: Re: [OT]Re: Na wuj im KRS?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2011 22:17, mvoicem pisze:
    > Ale kontrola jakiego Organu?

    Prowadzącego. Tego, co nakłada kary na księgowe za niekorzystne umowy etc.
    Szkoły podlegają bodajże pod Urząd Gminy. W każdym razie, w szkolnictwie
    się stosuje pojęcie Organ Prowadzący. Np. umowę z TPSA musiał
    potwierdzić Organ. Dyrekcja szkoły to było za mało.

    > Skarbowego?

    a to inna sprawa, korygowanie faktur (dokumentów w ogólności) korektorem
    jest chyba

    > A czy Organ czepiłby się też faktury z dopisanym ręcznie terminem
    > płatności?

    No ale sęk w tym, że MK RP nie uwzględnia NIEUMIESZCZANIA terminu.
    Dopisek się da zrobić akurat. Więc dopisek ręczny niepotrzebny.
    Szkodliwe jest istnienie datowego terminu jako koniecznego w MK RP.

    > Ale jaka korekta? Na pewno nie jest to korekta w sensie faktury
    > korygującej.

    No. Samodzielna korygowanie treści dokumentu wystawionego przez kogoś
    innego, to chyba przestępstwo nawet jest.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek