  • Data: 2007-12-15 22:06:30
    Temat: Re: Od jakiej kwoty kasa fiskalna??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Dec 2007, Jagna wrote:

    > JAK to się stało, że Gotfryda wiadomość pokazała się tu z innym czasem -
    > nie wiem, natomiast pewnym jest, że nie było jej wtedy, gdy ja napisałam
    > swojego posta.

    Już wyjaśniam: napisałem posta, "nadałem" i zapomniałem wysłać z Chomika.
    Nie jarzącym o co chodzi - Hamster, przetłumaczony również na j.polski,
    to de facto czytnik news, ale działający jako pseudoserwer - *z niego*
    czyta się innym czytnikiem, dla serwerów on sam jest jednak czytnikiem
    (a nie serwerem), wiec można go używać bez łaski ze strony adminów.
    Powoduje to czasem efekty uboczne za które czytaczy przepraszam, ale
    *szybkość* działania takiej konfiguracji (przypomnę: czytam w trybie
    tektowym za pomocą pine!) jest nieporównalna do "zwykłego" korzystania
    z czytnika.

    Z powodu jak wyżej - nie widziałem Twojego posta kiedy sam pisałem,
    a mojego nie było widać jeszcze przez długi czas, kiedy komp był
    wyłączony!
    Apeluję o pokojowe załatwienie sprawy :)

    pzdr, Gotfryd.