  • Data: 2007-12-15 22:26:53
    Temat: Re: Od jakiej kwoty kasa fiskalna??
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Dec 2007 23:06:30 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Z powodu jak wyżej - nie widziałem Twojego posta kiedy sam pisałem,
    > a mojego nie było widać jeszcze przez długi czas, kiedy komp był
    > wyłączony!

    Wiedziałam o czym piszesz już za pierwszym razem. Jak pokazać Arturowi, że
    nie miał racji - pokazał mi Tom :)

    > Apeluję o pokojowe załatwienie sprawy :)

    I bez Twojego apelu - ocean spokoju... :)
    Byłabym nawet nie zareagowała, bo też drażliwa mocno nie jestem.
    Jeśli mi się obrywa za moje błędy, to ja nie mam nic przeciwko temu, sama
    nawet się pokajam.
    Przed powielaniem Twoich opinii - również się nie wzdragam, jeśli uważam je
    za zgodne ze swoim przekonaniem (produkcji części samochodowych z używanych
    pojazdów mówię stanowcze NIE! ;)) przy czym nie omieszkam dodać "cytuję" ;)

    Ale tu po prostu MUSIAŁAM, bo bym... pękła? :))

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna