eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdliczanie skladki na ubezp. zdrowotne - czy TV kłamie? › Re: Odliczanie skladki na ubezp. zdrowotne - czy TV kłamie?
    From: "WSm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odliczanie skladki na ubezp. zdrowotne - czy TV kłamie?
    Date: Thu, 16 Jan 2003 08:19:47 GMT

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:32560-1042702239@h126-ursus126.spray.net.pl...
    > Slyszalem rano, ze Senat debatuje m.in. nad poprawką, dzięki której
    > calosc moglaby byc odliczana. Oby!
    Moze te wersje mieli juz dawno przygotowana - teraz ja "wyciagna z rekawa" i
    zyskaja punkt dla popularnosci Senatu.
    Jak z tymi srodkami dla kas chorych, co minister zablokowal, aby za chwile
    je zwolnic, po uchwaleniu nowej ustawy, jako jej pozytywny rezultat ...
    Moze sie myle, ale marketing zaczyna przenikac nawet do Parlamentu.
    WSm