    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odliczanie szkoły językowej!
    Date: Wed, 17 Apr 2002 08:36:49 +0200

    Dnia 02-04-17 01:08, Użytkownik ula p. napisał:

    > NIestety nie.
    Jak dotąd sie zgadza

    > Koszty za kurs jęz. mozna odliczyć jeśli potrafisz udowodnic, ze znajomość
    > jęz. jest ci potrzebna w wykonywanym zawodzie (np.: uzywasz jez. obcego w
    > pracy, jeździsz na targi itp.). W takim wypadku jeśli ty mógłbys sobie
    A skąd taka interpretacja? Nie było i nie ma przepisu uzalezniającego
    odliczanie wydatków na dokształcanie i doskonalenie zawodowe podatnika
    od przydatności do aktualnie wykonywanej pracy.
    Przeciez to byłby absurd! Przy 18% bezrobociu wspierać doskonalenie
    zawodowe w obecnym zawodzie i utrudniac przekwalifikowanie!
    Takie ograniczenie funkcjonuje tylko dla wydatków na przyrządy i
    pomoce naukowe.

    > odliczyć koszty kursu to pros w szkole jęz. o wystawienie rachunku na
    > ciebie (nikt nie będzie sprawdzał czy to ty chodziłeś czy dzieci).
    Ok. Jest to jakieś wyjście.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk