  • Data: 2007-11-07 11:48:57
    Temat: Re: Odliczenia remontów
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Nov 2007 12:01:44 +0100, Ajgor napisał(a):

    > Użytkownik "gonia" napisał w wiadomości

    > Hmm.. A jakiego obwieszczenia?

    obwieszczenie z dnia 30 grudnia 2005 roku obwieszczenia Ministra Transportu
    i Budownictwa :)

    a ten link, którego podrzuciłam ostatnio niestety nie zawiera pełnej
    informacji. Zawierał! Coś pokombinowali :)

    Za to wykaz, o którym wspominane tu było, czyli załącznik do tego
    obwieszczenia masz np. tu:
    http://www.infor.pl/informacje/196,1098,Wykaz-materi
    alow--budowlanych-CzI.html

    tym razem sprawdziłam zawartość :)