  • Data: 2007-11-08 09:34:27
    Temat: Re: Odliczenia remontów
    Od: "Ajgor" <n...@m...a> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jagna" napisał w wiadomości
    news:1je6izziy7zh5.fplr05wo27gp.dlg@40tude.net...

    > Za to wykaz, o którym wspominane tu było, czyli załącznik do tego
    > obwieszczenia masz np. tu:
    > http://www.infor.pl/informacje/196,1098,Wykaz-materi
    alow--budowlanych-CzI.html

    > tym razem sprawdziłam zawartość :)

    I to jest DOKLADNIE to, czego szukalem :) Dziekuje bardzo :)
    Achaaa... A moge zadac jeszcze jedno pytanie? Jest na tym wykazie piec c.o.
    gazowy, czyli moge odliczyc.
    Tylko jedna niejasnosc mnie jeszcze meczy. Otoz ja ten piec kupilem na raty.
    Na 20 rat. Ale fakture mam na calosc.
    Czy to, ze jest na raty, i splacilem dopiero czesc, ma jakies znaczenie?

    Pozdrawiam.
    Ajgor.