  • 21. Data: 2008-03-17 19:23:37
    Temat: Re: Odliczenie internetu.
    Od: "Krzysztof Szm." <b...@p...com.pl>

    witek pisze:

    > Nie.
    > Ustawa wyrażnie mówi poniesionych kosztów. A ty kosztu za niezapłaconą
    > fakturę nie poniosłeś.

    Jednym słowem jeśli klient dał mi fakturę z 3 miesięcznym terminem
    płatności to fakturę mogę wrzucić w koszty dopiero po tych 3 miesiącach.
    ????.
    A jak jak nie zapłacę to klient nie ma przychodu ?????

  • 22. Data: 2008-03-17 19:34:14
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szm." <b...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ????.
    > A jak jak nie zapłacę to klient nie ma przychodu ?????

    Mieszacie strasznie.
    Odliczenia netu są dla osób fizycznych nieprowadzących działalności.
    A takie osoby nie mają kosztów jako takich jak dla działalności.

    Do odliczenia netu potrzebny jest dowód zapłaty zgodnie z ustawą i tyle.
    FAktura wystawiona w grudniu 2007 ale zapłacona np. 2 stycznia 2008 jest do
    odliczenia dopiero w 2009 (PIT za 2008).

    JS

  • 23. Data: 2008-03-17 19:36:15
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.t76agbesipkhj4@unk...

    > To świetnie :)

    A owszem intersuje. Płatność może być dokonana jako wpłata gotówkowa albo
    jako przelew, ale... z konta osoby która net odlicza. Przynajmniej niektóre
    US-y się tego czepiają. Nie uznają płatności za net dla osoby A z konta
    osoby B.

    JS

  • 24. Data: 2008-03-17 19:43:16
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

> [...]

    > ????.
    > A jak jak nie zapłacę to klient nie ma przychodu ?????

    Już Ci Maddy powiedziała - że Cię jeszcze piorun nie trafił.

    Mam prośbę - dopóki nie zrozumiesz o co chodzi w wątku, w którym się
    udzielasz, bądź łaskaw się w nim nie odzywać.
    A już na pewno nie wyskakiwać z tekstami o kosztach, bo to jest zupełnie nie
    na temat.
    Paniał czy trzeba powtórzyć?

    TEN WĄTEK NIE DOTYCZY KUP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 25. Data: 2008-03-17 19:58:19
    Od: "Krzysztof Szm." <b...@p...com.pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > nie na temat.
    > Paniał czy trzeba powtórzyć?
    >
    > TEN WĄTEK NIE DOTYCZY KUP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Z tym rozumieniem byłbym ostrożny gdyż zbyt długo prowadzę własną
    DG.bo od 15 lat.
    Myślę, że dla niektórych nawet nie kiełkowała bawełna na ich kalesony
    ale w końcu nie będę się kopał z koniem.
    Proszę jednak by zajrzeć do początku i zastanowić się co poeta miał na
    myśli pisząc o odliczeniach.
    Jeśli kogoś uradziłem to bardzo przepraszam ale nie to było moją intencją.

    Krzysztof Szm.

  • 26. Data: 2008-03-17 21:48:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Szm. wrote:

> [...]
    > ????.
    > A jak jak nie zapłacę to klient nie ma przychodu ?????

    Ale my mówimy o rozliczeniu rocznym osób fizycznych i uldze internetowej
    a nie prowadzeniu kpir

  • 27. Data: 2008-03-17 21:50:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ianus wrote:

> [...]
    > albo jako przelew, ale... z konta osoby która net odlicza. Przynajmniej
    > niektóre US-y się tego czepiają. Nie uznają płatności za net dla osoby A

    A co ja wyzej napisałem?

  • 28. Data: 2008-03-17 21:52:54
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

> [...]

    > od 15 lat.
    > Myślę, że dla niektórych nawet nie kiełkowała bawełna na ich kalesony ale

    Jeśli do mnie pijesz, to ja swoją prowadzę od lat 18.

    > Proszę jednak by zajrzeć do początku i zastanowić się co poeta miał na
    > myśli pisząc o odliczeniach.

    Chyba tylko Ty masz wątpliwości o co mu szło.

    > Jeśli kogoś uradziłem to bardzo przepraszam ale nie to było moją intencją.

    Nie chodzi o urażanie, ale o sianie fermentu, wypowiadając się nie na temat.
    W efekcie część osób może BŁĘDNIE zrozumieć że do wykorzystania ulgi na
    internet NIE JEST potrzebne zapłacenie faktur w danym roku podatkowym.

  • 29. Data: 2008-03-18 08:24:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > duchy to w kościele.
    >
    > US interesuje kto płacił bo tylko ten kto płacił ma prawo odliczyć.

    Zapłacił ten, kto miał zapłacić. I mógł to zrobić na wiele sposobów:

    - przelewem
    - na poczcie
    - przekazem (przecież listonosz nie przeleje pieniędzy z konta wpłacającego)
    - przez agencję typu grosik (jak wyżej)
    - przez sąsiada (jak wyżej).

    W ostatnim punkcie dowodem wpłaty jest oświadczenie sąsiada oraz zawarta
    z nim umowa, na mocy której zobowiązuje się on to przekazania pieniędzy
    do wierzyciela.

    Podobnie w agencjach typu grosik.

    I podobnie w przypadku przekazu na poczcie.

    Czy jest jakaś oficjalna interpretacja pisemna uniemożliwiająca to?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 30. Data: 2008-03-18 09:40:06

    t...@o...pl pisze:
    > No ale cóż począć, "dura left sed left" :)

    W tym wypadku zastosowanie ma raczej powiedzenie: "chytry dwa razy traci"

    --
    \n