    Date: Sat, 05 Apr 2014 19:08:11 +0200
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odliczsenie 50% VAT a środek trwaly

    W dniu 2014-04-05 18:15, Pete pisze:

    > ???
    > To chyba urban legend jest.
    > Miałem kontrolę nikt nie chciał żadnego bilingu.

    Nie jest to do końca urban legend, ale zależy pewnie od urzędu.
    Ja musiałem kiedyś pokazywać bilingi do udowodnienia,
    że wykorzystuję telefon tylko w związku ze sprzedażą opodatkowaną -
    Ale to było w latach 1997-2000 (miałem jeden numer stacjonarny)

    Sądzę, że obecnie w dobie tanich i dostępnych usług
    telekomunikacyjnych już się nikomu nie chce tego sprawdzać,
    bo każdy może się wykpić jakimś starterem.
    Pamiętam jak kiedyś toczyły się tu dyskusje jak udowodnić potrzebę
    posiadania np dwóch komórek w firmie, więc realia trochę się zmieniły.
    Ale nie jest to do końca urzędowi obojętne, bo przy ostatniej kontroli i
    czynnościach sprawdzających musiałem pisac oświadczenie, że tego numeru
    nie używam do celów innych niż związane z działalnoscią.