  • Data: 2014-04-07 12:49:40
    Temat: Re: Odliczsenie 50% VAT a środek trwaly
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy rozporządzenie kasuje tajemnicę korespondencji? To po co służby
    > piszą do sądów o zgodę na bilingi, skoro mogą ich zażądać na podstawie
    > rozporządzenia?

    A służby też mają takie rozporządzenie?

    > Mi operator moich własnych bilingów nie chce mailem wysyłać twierdząc,
    > że to dane podlegające ścisłej ochronie a tu byle urzędas, na
    > podstawie rozporządzenia i widzimisię ma sobie przeglądać biling?
    > Wydaje mi się, że jeśli US chce mi udowodnić, że kłamie, to musi się
    > trochę bardziej postarać a nie żądać ode mnie przedstawiania dowodów
    > winy/niewinności.

    Jeśli wrzucasz np w koszty wszystkie rozmowy telefoniczne, a istnieje
    uzasadnione podejrzenie (skoro posiadasz jeden tylko telefon), że nie
    wszystkie połączenia wykonałeś w celu uzyskania przychodu, to Ty musisz
    udowodnić, że ten koszt jest uzasadniony.
    Najprostsze jest pokazanie bilingu - ale jeśli masz inny sposób, to go
    zastosuj.
    Jak nie udowodnisz, to pomniejsz sobie koszty o tę wątpliwą pozycję i po
    rozmowie.
    Tajemnica kosztuje :-)