    Date: Sat, 05 Apr 2014 22:28:15 +0200
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odliczsenie 50% VAT a środek trwaly

    > Billingi są danymi chronionymi. Urząd nie ma prawa ich żądać ot tak
    > sobie, bo chce.
    >
    > [...]

    Nikt nie mówi, że ot tak sobie.
    Nie pamiętam już czy to była kontrola podatkowa czy czynności
    sprawdzające, ale jak zależało mi na szybkim zwrocie to się udostępniało.
    Przez pewien okres rozliczałem też wydatki z prywatnego telefonu w
    koszty wg
    bilingów - nie pamiętam już jak stało w ustawie, ale był to normalny sposób
    rozliczania takich wydatków.
    Może wtedy nie było takiego hopla na punkcie wrażliwych danych.
    Poza tym jakie to dane chronione? Tam były same numery - sam musiałem
    uzupełnić
    kto się kryje pod danym numerem i to była najgorsza robota, bo
    załatwiałem wtedy mnóstwo spraw i nie pamiętałem gdzie i po co dzwoniłem.