    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odmowa wydania faktury
    Date: Sun, 28 Aug 2005 22:36:08 +0200

    A był to niedziela, 28 sierpnia 2005 18:37, gdy Kaja napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > To dziwne, bo z o2.pl to dostałbyś fakturę (Tlenofon).

    Wiem, ale to rozwiązanie mi nie odpowiada, bo:

    a) klient jest paskudny, obrzydliwie niewygodny i niedorobiony

    b) jakość połączeń była silnie niezadowalająca. Rwało i opóźnienia się
    robiły dziwne. Skype ma swój opatentowany system oraz technologię p2p,
    która odciąża łącza. Więc u Tlenofon odpada.

    c) nie ma skrzynki głosowej, którą chciałbym mieć, gdybym nabył numer na DG,
    bowiem większość czasu spędzam w terenie.

    To oczywiście tak na boku, bo fakt, że onet kręci jest bezsporny.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)