    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odmowiono przyjecia zgloszenia dzialalnosci
    Date: Thu, 21 Aug 2003 09:42:00 +0200

    On Wed, 20 Aug 2003, WoLF wrote:

    >+ Zadzwoniłem dziś do UM zapytać o moje zgłoszenie DG.
    >+ Okazało się Urząd miasta odmówi mi przyjecia zgloszenie DG
    >+ dlatego ze nie jestem na stałe zameldowany w lokalu w którym mieszkam.

    Mnie zastanawia co miejsce zamieszkania ma do tego ;)
    Miejsce prowadzenia DG albo miejsce przechowywania ksiąg
    ("siedziba") to chyba by się łapała ?
    [...]
    >+ Czy moze coś przeoczyłem w moich poszukiwaniach i jest przepis co zabrania
    >+ mi zgłosić siedzibę firmy

    A, jednak :)

    >+ w miejscu zamieszkania tymczasowego ?

    Zeznam że nie wiem.
    Ale wtedy nie rozumiem jakim prawem są pootwierane wszystkie
    sklepiki w których właściciele biznesu nie są właścicielami
    nieruchomości tylko wygrali przetarg np. na 3 czy 5 lat !
    IMHO panienka naciąga, ale chyba pozostaje ci poczekać na
    pismo bo wróżyć nie będziemy...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)