    From: walfal <w...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odp: Faktury VAT z marca
    Date: Fri, 04 Jun 2004 11:24:53 +0200

    > [ciach bo reszta nadaje się do muzeum]
    >
    > Pobudka panie kolego, pobudka, mamy rok 2004. To jest pismo z 3 stycznia
    > 2002.
    > A od marca 2002 wprowadzono do ustawy mozliwośc korygowania VAT
    > naliczonego na plus. Od tego momentu podatnik NIE TRACI prawa do
    > odliczenia podatku bo ma wpisane w ustawie prawo do korekty przez okres
    > 1 roku.
    >
    > Pietno za podsyłanie starych pism bez sprawdzenia czy odpowiadaja one
    > obecnemu stanowi prawnemu.
    >
    > Piętno za nieumiejętność cytowania, nie zacytowales ani jednego moje
> [...]
    Ponieważ to pismo jest przywoływane w najnowszym numerze Biuletynu
    Informacyjnego
    dla służb ekonomiczno-finansowych nr 16 wydawnictwa Gofin z dnia
    01.06.2004r ? (strona chyba 30),
    w odpowiedzi na podobne (ciagle jak widać podnoszone ) wątpliwości
    czytelnika.
    Warto zajrzeć gdyż jest więcej cytatów (i ciekawszych) z tego pisma, niż
    pod podanym przeze mnie
    adresem . Minister własnymi słowami potwierdza głoszona ongiś przeze
    mnie interpretację, że
    odliczenie VAT jest prawem a nie obowiazkiem podatnika. Tym bardziej
    chęć dokonywania korekty deklaracji.
    Całego oryginału pisma nie udało mi się znaleźć. Może ktoś?

    Pozdrawiam.Witold Grabowski