  • Data: 2008-03-05 20:28:39
    Temat: Re: Odp: Odp: Jakie konsekwencje nie wystawienia faktury?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Mar 2008, Cavallino wrote:

    > A to go zmusza do wystawiania faktur VAT?
    > Chyba nie.

    Oczywiście nie, jeśli korzysta ze zwolnienia.

    > Musiałby prowadzić działalność w rozumieniu ustawy o DG.

    To jest bez znaczenia!
    Liczy się wyłącznie prowadzenie DG w rozumieniu VAT oraz korzystanie
    (lub nie) ze zwolnienia. Wynajmujący cokolwiek "niemieszkalnego" też nie
    musi prowadzić DG, a może być zobowiązany do wystawiania f-r (jeśli
    nie korzysta ze zwolnienia).

    > Dlatego mu napisałem - że nie wiemy jak często tak sprzedaje.

    Ano prawda, w dzisiejszym brzmieniu "sposób ciągły" jest ustawowym
    kryterium (dla VAT). Nawet "zorganizowania" nie trzeba :)

    pzdr, Gotfryd