  • 11. Data: 2003-02-20 22:18:27
    Temat: Re: Odp: bezrobotny roknik buduje dom
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    wiadomości

    > Y... Jeśli chodzi o VAT to niedawno jakiś teoretyk tłumaczył
    > że to jest "od konsumpcji", czyli nie masz przejadać to nie
    > będziesz płacił :]
    > Nie bić, to nie moje słowa !!!

    "Przepraszam, czy tu biją" :-)

    Na dobrą sprawę to ten teoretyk to IMHO mial racje.
    Z punktu widzenia ekonomii "ludność" konsumuje lub oszczędza.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 12. Data: 2003-02-21 10:37:27
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Gotfryd Smolik news"
> [...]
    >
    > Y... Jeśli chodzi o VAT to niedawno jakiś teoretyk tłumaczył
    > że to jest "od konsumpcji", czyli nie masz przejadać to nie

    Jak nie chcez w **** to czemu wyzywasz mnie od teoretykow ?
    A zreszta ... ja i taknikogo ine bije..

    A podatek jest od konsumpcji dlatego ze FAKTYCZNIE
    (a nie teoretycznie) wplywa (poza malutkimi ochlapami)
    do budzetu wtedy, gdy zaplaci go konsument.

    Boguslaw

  • 13. Data: 2003-02-21 11:05:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Feb 2003, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
    >+ > Nie bić, to nie moje słowa !!!
    >+
    >+ Jak nie chcez w **** to czemu wyzywasz mnie od teoretykow ?

    No widzisz, a Karol pytał czy tu biją :)
    BTW: byłem przekonany że widziałem/słyszałem takie określenie
    od kogoś "rządowego". I nie będę zaprzeczał faktom:
    [...]
    >+ A podatek jest od konsumpcji dlatego ze FAKTYCZNIE
    >+ (a nie teoretycznie) wplywa (poza malutkimi ochlapami)

    ... :)

    pzdr, Gotfryd