  • Data: 2007-02-24 08:19:34
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Nie, nie musisz.
    > Umowę kupna-sprzedaży powinieneś podpisać.
    >
    > Ale w opisanym przypadku towar pochodzi z kradzieży u pracodawcy - i o
    > takim przypadku pisałem.

    Z całej dyskusji wynika, że bronisz obowiązku posiaania faktury na zakup
    towaru handlowego . Teraz bronisz to konkretnego przypadku, zakładając,
    że pracownicy okradają firmę z tonerów, które powinni wyrzucić do kosza.
    Nie mam ochoty dyskutować nad moralami owych pracowników, ale mam dziwne
    wrażenie, że umowa ustna w takim przypadku jest prawnie skuteczna (nie
    wchodzi tu w grę notariusz jak mniemam?;-). Pisemne umowy są jedynie dla
    celów dowodowych, i to pozostaje problemem w omawianym przypadku.
    Czy zaliczając w kup owe tonery pytający jest w stanie udowodnić, że je
    nabył drogą zakupu/odkupu a nie dostał nieodpłatnie.