eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOpłacanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT › Re: Op?acanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT
  • Data: 2007-06-05 23:31:55
    Temat: Re: Op?acanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 23:49:06 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A mi chodzi o taki szczegół, że po wpłaceniu na konto bankowe szansa
    > dostania TYCH SAMYCH PIENIĘDZY (a nie tyle samo pieniedzy) jakoś tak
    > jest bliska zeru, a tym samym depozyt robi się nieprawidłowy!
    [..]

    nie krzycz, wiem czym się różni prawidłowy od nieprawidłowego.

    Chodzi mi o sytuację kiedy:
    1. ojciec mówi do syna "masz tu 1000zł, przechowaj mi je, bo boję się że
    mi ukradną"
    2. za jakiś czas ojciec mówi do syna "oddaj mi te 1000zł, ale do ręki
    800zł, a 200zł zapłać mi tą fakturę bo nie mogę się na swój mbank
    zalogować".

    teraz widzę, że to troche taki mało prawidłowy depozyt, ale może taki
    zupełnie nieprawidłowy to on nie jest :D

    p. m.