  • 1. Data: 2005-03-04 14:15:15
    Temat: Opłata za list polecony
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak mogę zaksięgować opłatę za listy polecone będące kosztem mojej DG. Czy
    mam utworzyć jakiś dokument wewnętrzny albo jakiś inny?
    Marko

  • 2. Data: 2005-03-04 16:01:12
    Temat: Re: Op?ata za list polecony
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Marko napisał:
    > Witam
    > Jak mogę zaksięgować opłatę za listy polecone będące kosztem mojej DG. Czy
    > mam utworzyć jakiś dokument wewnętrzny albo jakiś inny?

    A to Twoja poczta nie wystawia faktur za znaczki?

    pzdr

    Tomek

    P.S. Pokwitowanie też może być.

    Portal z najlepsza wyszukiwarka... >>> http://link.interia.pl/f185f

  • 3. Data: 2005-03-04 16:57:17
    Temat: Re: Op3ata za list polecony
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    > A to Twoja poczta nie wystawia faktur za znaczki?

    No nie chce mi się brać za każdym razem faktury na 3,50 zl ;)

    > P.S. Pokwitowanie też może być.

    W tym rzecz czy wystarczy to pokwitowaine, ktore dostaję.

  • 4. Data: 2005-03-04 17:17:06
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Marko napisał:

    > No nie chce mi się brać za każdym razem faktury na 3,50 zl ;)

    To weź raz kup znaczków za 35 zł:-)

    > W tym rzecz czy wystarczy to pokwitowaine, ktore dostaję.

    Dostajesz potwierdzenie nadania listu poleconego, oprócz tego możesz
    zarządać pokwitowania (rodzaj paragonu) za znaczki. I to pokwitowanie
    jest OK.

    pzdr

    Tomek

    Portal z najlepsza wyszukiwarka... >>> http://link.interia.pl/f185f

  • 5. Data: 2005-03-04 18:06:47
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > No nie chce mi się brać za każdym razem faktury na 3,50 zl ;)
    > W tym rzecz czy wystarczy to pokwitowaine, ktore dostaję.
    Polecam pocztową książkę nadawczą. Kupuje się toto na poczcie,
    wypełnia w biurze i tylko podaje razem z listami.

  • 6. Data: 2005-03-04 18:37:54
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    Jan Kowalski napisał(a):
    > Polecam pocztową książkę nadawczą. Kupuje się toto na poczcie,
    > wypełnia w biurze i tylko podaje razem z listami.

    Szcegolnie dobry pomysla dla 1 listu poleconego miesiecznie ;)

    Ja ksieguje sam kwitek potwierdzenia nadania, jest tam numer, jest cena,
    jest data, jest kto - wiec jest OK!

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 7. Data: 2005-03-04 19:07:14
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > dla 1 listu poleconego miesiecznie ;)
    > jest data, jest kto - wiec jest OK!

    Nie moja wina. RedBull -> będzie więcej!

  • 8. Data: 2005-03-04 19:49:38
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <d0a432$puh$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Marko" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > No nie chce mi się brać za każdym razem faktury na 3,50 zl ;)

    > W tym rzecz czy wystarczy to pokwitowaine, ktore dostaję.

    Nie wiem jak dla PK, ale dla PKPiR polecam par. 13 rozporządzenia.

    --
    pozdrawiam
    Jarek