  • 1. Data: 2009-01-28 11:36:26
    Temat: Opinia na temat programu
    Od: "Piotrek" <t...@w...pl>

    Witam,
    jak oceniacie program "Mała Księgowość Rzeczpospolitej"?
    Plusy? Minusy?
    A może jest gdzieś dostępne porównanie programów do samodzielnego
    prowadzenia księgowości?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2009-01-28 12:15:45
    Temat: Re: Opinia na temat programu
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-01-2009 o 12:36:26 Piotrek <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Plusy? Minusy?
    > A może jest gdzieś dostępne porównanie programów do samodzielnego

    3 lata temu go próbowałem i działał OK, ale nie miał obsługi stawki NP,
    (albo miał ale coś było nie tak z rejestrem VAT, nie pamiętam już).

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-28 12:17:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > 3 lata temu go próbowałem i działał OK, ale nie miał obsługi stawki NP,
    > (albo miał ale coś było nie tak z rejestrem VAT, nie pamiętam już).

    NP już działa. Nawet ostatnio była tutaj podobna dyskusja na ten temat.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-01-28 12:18:06
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-01-2009 o 13:15:45 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > 3 lata temu go próbowałem i działał OK, ale nie miał obsługi stawki NP,
    > (albo miał ale coś było nie tak z rejestrem VAT, nie pamiętam już).

    "Działał OK" znaczy że mogłem moje kilkanaście papierów miesięcznie
    bezproblemowo poksięgować, EŚT prowadziło się bez utrudnień itd,
    nie wywalał się tak jak to niektóre inne programy mają w zwyczaju
    i ogólnie bym przy nim został gdyby nie to NP.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-01-28 12:19:31
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-01-2009 o 13:17:32 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > NP już działa. Nawet ostatnio była tutaj podobna dyskusja na ten temat.

    Tak, wiem, do tego nawiązywałem chociaż nie napisałem wprost

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-01-28 12:23:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > Tak, wiem, do tego nawiązywałem chociaż nie napisałem wprost

    A odnośnie tego programu: mam wrażenie (i być może dotyczy to również
    innych programów księgowych), że aby zrozumieć jego działanie w czasie
    krótszym niż 1 dzień, należy wpierw przez kilka miesięcy poprowadzić
    sobie księgowość w formie papierowej i nauczyć się ogólnych zasad.
    Trzeba bowiem wiedzieć jakie konta księgowe utworzyć i jakie
    koszty/przychody w jakich kolumnach KPiR są księgowane, które idą do
    deklaracji VAT, a które nie itd. Nie jest to program dla osób, które nie
    potrafiłyby rozliczyć na papierze firmy z kilkoma fakturami miesięcznie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-01-28 12:36:19
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Piotrek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Plusy? Minusy?
    > A może jest gdzieś dostępne porównanie programów do samodzielnego

    wizualnie paskudny i czesto przyciski sa po za obramowaniem okna ktorego nie
    da rady zmeinic , ja sobie spokoj dalem :)

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 8. Data: 2009-01-28 17:30:51
    Od: "Krzysiek" <a...@w...pl>

    > wizualnie paskudny i czesto przyciski sa po za obramowaniem okna ktorego
    > nie da rady zmeinic , ja sobie spokoj dalem :)

    Nie chciałbym siać kryptoreklamy ale przystępna księga przychodów i
    rozchodów wizualnie superowa to Ala 2000 firmy Stream Soft niestety płatna
    ale niedużo

  • 9. Data: 2009-01-28 18:53:33
    Od: "DarekB" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    wiadomości news:glpjgq$svn$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Piotrek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > wizualnie paskudny i czesto przyciski sa po za obramowaniem okna ktorego
    > nie da rady zmeinic , ja sobie spokoj dalem :)

    Używam od kilku lat i nie narzekam.
    Wizualizacje w stylu visty mnie nie interesują, bo program ma po prostu
    działać, a nie wyglądać jak choinka.
    Niektóre przyciski faktycznie się trochę chowają, ale ten program w prawie
    100% obsługuje się z klawiatury, po co niepotrzebnie myszę męczyć i czas na
    jeżedżenie nią po ekranie tracić.
    Miesięcznie mam ok 200 dokumentów.
    Darek

  • 10. Data: 2009-01-30 13:42:39
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > jak oceniacie program "Mała Księgowość Rzeczpospolitej"?

    Dodam pytanie, można tym czymś wystawiać faktury?

    pzdr.
    Mariusz