  • Data: 2007-03-15 08:04:15
    Temat: Re: Opodatkowanie faktury do USA
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Dla wszystkich zainteresowanych zakończeniem sprawy: amerykańska
    strona po długim namyśle zdecydowała się nie wstrzymywać żadnej kwoty
    po swojej stronie na poczet podatku ani na żaden inny i zapłacić kwotę
    w całości, taka jaka wynikała z faktury. Dodatkowo spytałem w US i ich
    stanowisko było podobne ze względu na to, że działalność prowadzę w
    Polsce, jestem tu rezydentem i nie mam odziału w US.
    Pozdrawiam
    Tadeusz

    wiadomościnews:es0kv5$9rn$1@nemesis.news.tpi.pl...