  • 31. Data: 2004-12-10 11:20:32
    Temat: Re: Opony zimowe - czy to koszt?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Bzooo pisze:

    > Tenże podatnik sie nie rozpierdoli na drzewie!! No, może nie od razu.

    > A mozna wtedy zimowki?

    > Ale dopiero jak się skończy - zgodnie z powyższym nie wolno Ci
    > go kupić, jeśli choć kropla Ci została? Pchasz swoje auko na stację
    > za każdym razem jak chcesz zatankować?
    > Bo jeśli można w pół baku, to dlaczego nie można wpół zuzycia opon???
    >

    > Teraz odwrócę. Kupiłem auto z zimówkami, to zgodnie z postem
    > Bogusława nie moge kupić letnich, zanim obecne się nie zużyją.

    Nie klam...

    Zgodnie z moim postem jak kupisz zimowki to masz "ulepszenie"
    i tez ida ida razu "w koszty".. chbya ze sa baaardzo drogie..

    Boguslaw

  • 32. Data: 2004-12-10 11:21:20
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Cavallino pisze:

    > wiadomości news:

    > Opony są częścią?

    Raczej tak....

    Boguslaw

  • 33. Data: 2004-12-10 11:43:49
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Raczej tak....

    Podstawa?

  • 34. Data: 2004-12-10 11:46:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Cavallino wrote:

    > Podstawa?

    Zdrowy rozsądek?

  • 35. Data: 2004-12-10 12:11:16
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Zdrowy rozsądek?

    Słaby argument.
    Znajdź w katalogu części zamiennych do wybranego modelu samochodu oponę....

  • 36. Data: 2004-12-10 12:18:05
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 10 Dec 2004 12:20:32 +0100, w <cpc0q0$2e5$4@galaxy.uci.agh.edu.pl>,
    Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> napisał(-a):

    > Zgodnie z moim postem jak kupisz zimowki to masz "ulepszenie"
    > i tez ida ida razu "w koszty".. chbya ze sa baaardzo drogie..

    Ulepszenie to byłoby, gdy jeździł na obu zestawach NARAZ. Ale to dosyć trudne
    :>

  • 37. Data: 2004-12-10 12:32:36
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Zdrowy rozsądek?

    Wybacz, ale jeśli chodzi o odatki w tym kraju to
    na zdrowym rozsądku niejeden już się przejechał.

  • 38. Data: 2004-12-10 12:38:10
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Ulepszenie to byłoby, gdy jeździł na obu zestawach NARAZ. Ale to dosyć
    trudne

    No chyba nie - ulepszeniem jest wymiana części na funkcjonalnie lepszą.
    Tu możnaby chyba zaliczyć np. wszelki tuning.
    Wymiana wydechu ze standardowego na remusa byłoby ulepszeniem,
    mimo, że jeździłbyś z jednym :>

    Stąd ponowię pytanie o "pogorszenie" :>
    Powyzszy przykład wzięty z życia - akurat posiadam (używany)
    samochód i zupełnie przypadkiem posiadał remusa (nie zależało mi).
    Jako, że się wkrótce przepali, kupię nowy (najtańszy). Oczywiście
    obniży to wartość samochodu. Czy z tym się coś szczególnego robi?

  • 39. Data: 2004-12-10 13:37:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Dec 2004, Bzooo wrote:
    [...]
    >+ Wymiana wydechu ze standardowego na remusa byłoby ulepszeniem,
    >+ mimo, że jeździłbyś z jednym :>

    Ano. Co nie zmienia postaci rzeczy że dokupienie np. innej głowicy
    ("dodatkowej") do jakiejść maszyny (dajmy na to: wiertarki) jest
    ulepszeniem, a klasyfikacja wg ceny (>3500 zł) rozstrzyga czy stanowi
    "ulepszenie w rozumieniu wartości początkowej ST".

    >+ Stąd ponowię pytanie o "pogorszenie" :>

    Nie ma.
    Za to jest "odłączenie" (a weź ty raz ustawę do ręki... ;)).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)