  • 1. Data: 2004-11-22 22:55:59
    Temat: ZUS pofrunął - czyżby ?
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Właśnie widziałem w TV Hausnera, który mówił, że do sprawy
    zwiększenia ozusowania przez przedsiębiorców będzie chciał
    wrócić. Ponoć można to wprowadzić w dowolnym momencie
    (a nie tak jak sprawy podatkowe do końca listopada).

    Qrde - strach się bać ....

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl

  • 2. Data: 2004-11-23 10:28:37
    Temat: Re: ZUS pofrunął - czyżby ?
    Od: "marcin" <c...@o...pl>

> [...]
    > wrócić. Ponoć można to wprowadzić w dowolnym momencie
    > (a nie tak jak sprawy podatkowe do końca listopada).

    I jak tu pracować, gdy ciągle straszą.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-24 17:22:43
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Przed chwilą wyczytałam na ONECIE, że nie będzie autopoprawki rządowej do
    odrzuconych pomysłów Hausnera. Min.Gronicki powiedział, że budżet mu "się
    zamyka". Co prawda chwilę wcześniej można było wyczytać, że niby nie domyka
    się on jednak o 1 mld (wg innego specjalisty o 1,8 mld) i wobec tego jeśli
    nie będzie autopoprawki to trzeba będzie podnieść podatki (!!!). Tak więc
    jedno co widać napewno, to to, że jest nerwowo "na górze" i "nikt nie jest
    bezpieczny, gdy obraduje parlament" .
    pozdrawiam, Graszka