  • 1. Data: 2004-11-22 19:47:34
    Temat: Jak uwzględnić koszty internetu?
    Od: "Agnieszka" <a...@a...onet.pl>

    Prowadzę firmę dostarczającą internet do prywatnych abonentów. Jedna z
    naszych sieci opiera się na łączu TPSA, które z przyczyn umiejscowienia
    założone jest w domu mojej teściowej. Do niej przychodzą rachunki za
    internet na jej nazwisko. A tak naprawdę do tego łącza DSL są podłączeni
    abonenci z którymi zawarliśmy umowy czyli płacimy podatki i koszt łącza jest
    kosztem działalności firmy. Nie wiem jednak czy mogę tak po prostu dać
    fakturę wypisaną na nazwisko teściowej w koszty. Może trzeba spisać jakąś
    umowę ? Proszę o radę i z góry dziękuję.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-22 23:44:25
    Temat: Re: Jak uwzgl?dni? koszty internetu?
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Agnieszka <a...@a...onet.pl> wrote:
    > Prowadz? firm? dostarczaj?c? internet do prywatnych abonent?w. Jedna z
    > naszych sieci opiera si? na ??czu TPSA, kt?re z przyczyn umiejscowienia
    > za?o?one jest w domu mojej te?ciowej. Do niej przychodz? rachunki za
    > internet na jej nazwisko. A tak naprawd? do tego ??cza DSL s? pod??czeni

    W umowie na DSLa istnieja dwa osobna pola, 'Abonent' (ciotka), 'Platnik'
    (na tego bedzie faktura). Najlepiej zmienic Platnika na firme i wtedy
    nie bedzie problemu.

    p.