  • 1. Data: 2004-11-22 21:09:31
    Temat: Opony zimowe - czy to koszt?
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com>

    Witam,

    Mamy świeżo wciągnięte na firme auto. Czas najwyższy zmienić opony na zimowe.
    Czy koszt opon powiększony o koszty założenia itp. zalicza się do kosztów
    uzyskania przychodów? Jesteśmy na KPiR.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    >...rasizm, narkomania, skłonności samobójcze, nimfomania i alkoholizm. :->
    Michał Szota

  • 2. Data: 2004-11-22 21:23:59
    Temat: Re: Opony zimowe - czy to koszt?
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

> [...]
    zimowe.
    > Czy koszt opon powiększony o koszty założenia itp. zalicza się do kosztów

    Ja zaliczam. Tak mi na grupie radzili :-)

    latet

  • 3. Data: 2004-11-24 23:02:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Nov 2004, latet wrote:

> [...]
    >+ > uzyskania przychodów? Jesteśmy na KPiR.
    >+
    >+ Ja zaliczam. Tak mi na grupie radzili :-)

    ...o...*RADZILI* powiadasz... ;)
    IMHO chodzi o sławetny limit wartości 3500 zł, tak ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 4. Data: 2004-11-25 08:03:54
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    > ...o...*RADZILI* powiadasz... ;)
    > IMHO chodzi o sławetny limit wartości 3500 zł, tak ? :)

    O ile pamietam, to tak :-)

    latet

  • 5. Data: 2004-11-25 08:22:32
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    latet pisze:

    > kosztów

    > O ile pamietam, to tak :-)
    >
    > latet

    No to sie pilnuj, zeby do konca roku nie ulepszyc za
    "w sumie" wiecej niz 3 500

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-11-25 12:10:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Thursday, November 25, 2004, 12:02:21 AM, you wrote:

    > ...o...*RADZILI* powiadasz... ;)
    > IMHO chodzi o sławetny limit wartości 3500 zł, tak ? :)

    Drogi Gotfrydzie, ja rozumiem - perwersyjne poczucie humoru i tak
    dalej ale skończ te żarty, bo jeszcze z tego wyjdzie, że wydatki na
    płyn do spryskiwaczy to również ulepszenie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2004-11-25 12:27:32
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Drogi Gotfrydzie, ja rozumiem - perwersyjne poczucie humoru i tak
    > dalej ale skończ te żarty, bo jeszcze z tego wyjdzie, że wydatki na
    > płyn do spryskiwaczy to również ulepszenie.

    Tylko czy zakup zimowych opon do samochodu
    KTORY ICH NIE MIAL nie jest ulepszeniem ?

    mamy komputer PIII 600
    z CD

    dokupujemy donego DVD R/W - ulepszenie ?
    potem DVD "pada" kupujemy nowe - ulepszenie ?

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-11-25 12:52:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Boguslaw,

    Thursday, November 25, 2004, 1:27:32 PM, you wrote:

    > Tylko czy zakup zimowych opon do samochodu
    > KTORY ICH NIE MIAL nie jest ulepszeniem ?

    Czy zakup zimowego płynu do spryskiwaczy jest ulepszeniem?

    Opony, jako element szybko zużywający się w czasie normalnej
    eksploatacji są materiałem eksploatacyjnym.

    > mamy komputer PIII 600
    > z CD
    > dokupujemy donego DVD R/W - ulepszenie ?
    > potem DVD "pada" kupujemy nowe - ulepszenie ?

    To jest zły przykład. Zakup zimowych opon do komputera mógłbys
    traktować jako ulepszenia ;-P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2004-11-25 13:54:47
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

> [...]
    > eksploatacji są materiałem eksploatacyjnym.

    > To jest zły przykład. Zakup zimowych opon do komputera mógłbys

    NO PEWNIE...

    Opon zimowych nie kupuje sie dlatego,z e letnie sie zuzyly,

    Ale jesli mile panie z US niemaja nic przeciw traktowaniu tegojako
    "eksploatacja" toja oczywiscei tez nie..
    Zreszta dla mnie to bez roznicy ...

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-11-25 15:21:05
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <co4o77$j1s$3@galaxy.uci.agh.edu.pl>, Boguslaw Szostak wrote:

    > Opon zimowych nie kupuje sie dlatego,z e letnie sie zuzyly,

    Tylko dlatego zeby bezpiecznie jezdzic.
    Po to samo robi sie przeglady.

    Zalozylbym sie ze w Zakopanem daloby sie przepchac zakup lopaty jako
    konieczny i wrzucic w koszty.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl