    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Oprogramowanie bezpłatne
    Date: Wed, 26 Mar 2003 10:02:56 +0100

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b5pmo1$lok$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:b5pla1$hlo$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > uzytku",
    >
    > ma prawo. nie ma tu mowy o zadnym wlasnym czy cudzym uzytku.
    > prawo do wykonania kopii licencjonobiorca ma tylko i wylacznie
    > gdy jest to niezbędne do korzystania z programu komputerowego.
    > czy sadzisz, ze zrobisz sobie kopie ot tak sobie i jestes ok,
    > bo robisz to "na wlasny uzytek"?

    Ja nie robie, bo nie mam takich potrzeb... z wyjatkiem
    wlasnie wind na kote wlasnie taka licencje mamy ...

    A poza tym pisalem o utworze, a nie o programie..
    Nie slyszal Pan, ze "muzycy" zaczeli zabezpieczac przed kopiowaniem,
    odtwarzaniem na komputerowych CD-kach i tym podobne ?

    > Art. 75.
    > 2. Nie wymaga zezwolenia uprawnionego:
    > 1) sporządzenie kopii zapasowej, jeżeli jest to ***niezbędne do
    > korzystania***
    > z programu komputerowego.
    >
    > -----
    > i pamietaj, to nie autor bedzie udowadnial, ze wykonanie kopi bylo zbedne,
    > ale TY ze wykonanie kopii bylo niezbedne!

    Na razie niczego ne musze udowadniac... jedyne co moge wskazac,
    ze czym nowsza dziedzina, tym "prawo autorskie" jest bardziej "chore".

    Boguslaw